30 Eki 2014

İfrit Oluyorum!

Ben telefonda haldır haldır karşı tarafa bir şey anlatmaya çalışırken, başımda dikilip "bıdı bıdı" bir şeyler anlatmaya çalışanlara....

Şoför koltuğuna geçtiklerinde, görünmez olduklarını sanıp, burunundan beyinlerine kadar sondaj yapanlara...

Babalarının tarlalarında gibi, sevgililerin mıç mıç, tembellerin hım-hım, aylakların aval aval, kırk saat yürümemelerine, onlar yüzünden kaldırımda yürüme sırası beklemeye...

"Yanlış numarayı aradınız" dediğimde, "olsun sizinle devam edelim" diyen hırtlara...

"Ah canımm niye ağlıyorsun sen" diye Bambam'a cesaret verip sanki hepsi psikoloji okumuş gibi, "Ağlatmasaydınız, yazık" diye, benim ne eğitim verdiğimi ya da neler çektiğimi düşünmeden, muhalefet olan insan tiplerine...


Ben, bütün gün haldır haldır çalışıp yorulduktan sonra, altın gününden şıkır şıkır çıkıp,bütün gün dedikodunun dibine vurup da, başıma dikilip yer vermemi bekleyen teyzelere...

Aynı statüde olmamıza rağmen, dünyayı kurtarıyormuş gibi davranan egosu şişik dingillere...

Ben sükunetimi korurken, beni tahrik etmek için inadına çenesine verenlere... 

Konuşacak başka mevzu bulamayıp, temcit pilavı gibi aynı şeyleri önüme sunup duranlara...

"Biliyorum" kelimesinin sözlük karşılığından bihaber, anlatmaya devam edenlere... 

"Alo" der demez mevzuya girip, "Bir dakika ilgili bölüme bağlayayım" dediğimde, "oooo, kaç kere anlatacağız" triplerine giren, anlama ve dinleme yetisi olmayan zavallılara... 


İFRİT OLUYORUM!! Ağızlarına kürekle vurup, zillerine basıp kaçasım geliyor. Oh bee! 






12 yorum:

  1. Hhaahahahahah :))) Güldürdün çok, bende bende :))) Aynen, imzamı atarım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülmek güzeldir ne mutlu bana :) tşkler :)

      Sil
  2. Ohhh duygularıma tercüman misali....

    YanıtlaSil
  3. Teyze yazı sonunda içimin yağlarını bir güzel eritti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sümsüğü güzel koyuyo dimi kadının burnuna :)

      Sil
  4. ahaha süper yazı olmuş

    YanıtlaSil
  5. Bu kadar sinir bozucu şeyler ancak bu kadar tatlı bir dille anlatılabilirdi :) anlatış tarzınız çok hoşuma gitti... Bende sizi blogumda görmek isterim. Sevgilerimle:)

    bouquetscattered.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Hoff Allahcıım, içimin yağları eridi. Özellikle de yolda belde yürümeyen, yolu tıkayangillere ve günden dönen, aslında benimle aynı yaşta, ama kilosu ve bakımsızlığı yüzünden yaşlı duran teyzemgillerin otobüste başımda dikilmesi konusu. Süper! Eridim resmen. Teşekkürler... :)
    (Hoş, çemkirik bi blog galiba burası, kendime benzettim, kalıyım ben burda... ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahay hoşgeldin o zaman. Hepsinden biraz biraz var. Ama bu ara biraz atarlıyım sanırım :))

      Sil

Tasarım:Sawako Kuronuma