2 Eki 2014

Morlu Mutfak Hediye Etkinliği

Morlu Mutfak  çok güzel bir aktiviteye imza attı. "Hediyeleşme Etkinliği" düzenledi. Bloglar arası güzel bir kaynaşma oldu doğrusu. Benim eşim "NevaNur" idi. Kendisiyle iletişime geçmek epey bir zor olduysa da birbirimize adresimizi vermeyi başardık :) 


NevaNur'un paketi 3 gün sonra elime geçti. Hızına inanamadım :) Ben paket hazırlamayı ne kadar sevsem de, onun kadar hızlı olamadım ve onun paketini, tam 11 gün sonra yollayabildim. Çok utanç verici kabul ediyorum, ama üst üste o kadar çok şey geldi ki başıma, bir türlü kargoyu yollayamadım. 

Neyse ki bir kaç gün önce eline ulaştı. Nihayet! :D Ben onunkilere bayıldım. Kocaman koliyi görünce gözlerim pörtledi. "Ne yapmış bu yahu" diye geçirdim içimden :)

Paketin resmini çekmek için koltuğa dizeyim dedim... diz diz bitmedi. :) Paketten neler çıkmadı ki, havlular, patikler, kitaplar. Sağolsun oğluşumu da unutmamış. Ona da bir "tak çıkar puzzle" göndermiş. Laf aramızda Bambam ona bayıldı :) 
Ben de onun kadar olmasa da çam sakızı çoban armağanı bir şeyler yolladım işte. Aceleden resimlerini de ancak böyle çekebildim :) 
Kesesine bereket diyor, bu güzel etkinliğin daimi bir arkadaşlığa ilk adım olmasını temenni ediyorum.Morlu Mutfağa da bu güzel aktiviteye öncülük ettiği için teşekkür ediyorum :)

Hediyelerde Boğulan Hatundan Sevgilerle :) 

2 yorum:

  1. Hepside çok güzel Güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan :) bende bloğuma beklerim http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma