6 Eki 2014

ÇeLen'in Sazı Artık Facebookta :)

Bir şeyler eksikti. O güzelim sosyal ağ butonlarını, hakkını vererek kullanmalıydım :)

Düşündüm, taşındım, tatlı tatlı kaşındım. Benim neyim eksikti? 

Aksine "her türlü" fazlam bile vardı :) 

Velhasıl kelam, bende katıldım bu furyaya.Uzun zamandır açmayı ertelediğim sayfam, bugün hizmete girmiş bulunmakta :D 

Bloğumda beni yalnız bırakmayan vefalı takipçilerim, sizleri bekliyorum :D

Sayfama gitmek için TIK
Sayfa Sahibesi Hatundan Sevgilerle :)

7 yorum:

  1. Facebook olayları öldü artık ya :) Sen de instagrama falan takıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ahh.. takip sıfır :) efenim öncelikle merhaba :) ben en son facebooka katıldım. Twitter ve instagramda mevcudum :)

      Sil
  2. Davetinize icabet ettik efendim :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de facebook'u bayağı geç açtım. Açtım da pek aktif olduğumu da iddia edemem ya neyse. Genelde kendime açtığım hesapta takılıyorum. Heheh. :P Olsun olsun. Oradan da buluşuruz işte. :D Hoşgeldiniz, sefalar getirdiniz efenim. :D

    YanıtlaSil
  4. bende ne zaman açacak diye sabırsızlıkla hatta ve hatta kendimi yiyip bitiriyordum
    ohh beeee :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni daha fazla endişelendirmim dedim sarı:))

      Sil

Tasarım:Sawako Kuronuma