9 Kas 2014

33. Uluslararası Kitap Fuarı/ÇeLen'in Kendini Kaybedişi :)

8-16 Kasım tarihleri arasında, her yıl olduğu gibi bu yılda beni benden alan, kitap fuarı vardı Tüyap'da. 

Allah bir mani çıkarmadığı sürece her sene bir kere giderim. Her sene de mutlaka cebimi deler gelirim :) 


Biliyorsunuz kitaplarım benim bebeklerim, kokularına, dokularına, konulara hasta olduğum her kitabı mutlaka kütüphanemde olması için alırım. Okuduğumu bile alırım. 

Çünkü, bazı kitaplar var ki, ikinci hatta üçüncü kez okunmayı hak edenlerdir :) Ancak bu sene çok açılmayacağım diye kendi kendime söz verdim. 

Zira, hala okuyamadığım sırasını bekleyen kitaplarım var :) Fekat... Geçtiğimiz doğum günümde sevgili arkadaşım Neobi bana Dönüşüm serisinin ilk 3 kitabını yolladı. Sonradan araştırdım ki, 3 kitabı daha varmış. Daha önce zibilyon kere söylediğim gibi, seriler konusunda takıntılı olduğum için, aklımda sadece o 3 kitabı almak vardı. 

Yine de Arkadya yayınlarının reyonuna gelince dayanamadım. Bir tane de oradan aldım. Yeğenime ve oğluma da kitaplar aldım. Bir tane de daha önce kitabını kaybettiğim bir arkadaşıma, favori yazarının son çıkan kitabını aldım. 
Anlayacağınız gene cüzdanımı fuarda bırakıp çıktım :) Yine de orada olmak, o kitapları tek tek incelemek, her bir standa dakikalarımı harcamak paha biçilmezdi :)

Dünyanın salonu vardı, ancak biz sadece 3 salounu gezebilirdik 5 saatte :) Gerçi bunun 1,5 saati Canan Tan'ın imza sırasını beklemekle geçti :) Ha bir de imza salonunu aramakla. Allah'ım kaç tur attık aynı yerde hatırlamıyorum bile :)

Tavsiye evinden kazandığım "Pembe ve Yusuf"isimli kitabı imzalattım. Çok mütevazi ve kibar bir bayandı. Üstelik çok da havalıydı :) Herkesle, tek tek kısa kısa da olsa sohbet etti. Söyleşisi olsa bile kimseyi geçiştirmedi. Beklediğime değdi kısacası :)


Son olarak siz bir uyarıda bulunacağım. Kesinlikle ama kesinlikle, fuarda yemek yemeyin. Hem çok pahalı hem de lezzetsiz. Onun yerine çıkmadan, çantanıza iki sandiviç atın daha iyi :) 

Eğer ayın 16sına kadar yolunuz İstanbul'a düşerse, Beylikdüzü'ndeki bu fuara uğramayı unutmayın. 


Kitap Kokularında Can
Bulan Hatundan Sevgilerle :)

4 yorum:

  1. ah ah biri kendini kaybetmek mi dedi ben resmen kendimden geçtim kitap bakarken :)

    YanıtlaSil
  2. Ben Adana Tüyap i bekliyorum. Adana bize yakib olunca her sene mutlaka gideriz. Ve her sene ben harcliklarimi orada birakir ve gelirim. Ama pek de pişman olduğumu söyleyemem açıkçası. ㅋㅋ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende olmuyorum:) bencede kesinlikle gidilmeli sevindim:)

      Sil

Tasarım:Sawako Kuronuma