26 Eki 2014

Mim - #Book Challenge Tag

Bu aralar pek yazasım yoktu. İçimdeki böcük ölmüştü resmen. Ama sonra aklıma geldi Part Of The Book beni mimlemişti. Biraz çocuksu da olsa, hoşuma gitti. Ama, onu mimleyen arkadaşının yaptığı daha da hoşuma gitti. Bende ortaya karışık bir şeyler yapayım dedim :) Hem üzerimdeki hava dağılır, hemde çocuk ruhum geri gelir dedim. :) Yaşımın hatunu olmayı ne zaman becereceğim hiç bilemiyorum :) Biliyorum, okumadığınız ya da izlemediğiniz şeyler için yer yer sıkılcaksınız ama sabredin olur mu? :D
1- İlk Hayranlığın





Terry G. Grandchester-  Şeker Kız Candy ile büyüdük biz:) İtiraf edin, hangimiz hayran değildik, bu bastığı yeri inleten, asil delikanlıya :) Hangimiz aramadı onun gibi, kolumuzdan tuttuğu gibi sürükleyecek asi aşkı :D Candy'e sinir olduğumuz ,Anthony öldüğünde helvasını döktüğümüz, Terry, Candy'i öpünce "ahh, ahh" diye iç geçirdiğimiz güzel bir nesildik biz :) Erkeklerin uyuz olduğu, Taçsız Kralım ilk aşkım benim :)





Beast Master- Şu "manga" var fevkalede, şu "manga" çok şükela..ule ne yana dönsem bir "manga" o dönem. Ee benim bildiğim bir "manga" var o da grup olan. (Zaten onlarda manga okuyor diye koymuş bu adı :P) Araştırdım ettim, meğer bir tür çizgi romanmış bu manga dedikleri. Dediler bunu oku. İlk göz ağrımdır kendileri. Korkunç gözleri yüzünden dışlanan, ama özünde duygusal bir panda olan  "Leo"nun hikeyesini seveceksiniz. Bence denemelisiniz :)









Bir Genç Kızın Gizli Defteri- Günlük tutmaya heveslendiren, sırasında yaşamına bile özendiğimiz Serra'nın anılarıyla ve yaşadıklarıyla dolu,elimden saatlerce bırakamadığım, çocukluğumun, genç kızlığa ilk adımlarımdaki kitabım. Durun ya!! Ben tamamlayamamıştım bunu, şimdi yeniden başlasam ayıp kaçar mı ki? 



2- Favori Serim



Alacakaranlık Serisi - Bilmeyeniniz yoktur değil mi? Hala, düzenli aralıklarla kendime okuma seansı düzenlediğim, Edward'ın aşkına hayran, Bella'nın mallığına gıcık, Jacop'ın işgüzarlığa 
sinir olduğum biricik ergen serim :) 




İtazura Na Kiss- Aihara Kotoko'nun odundan bozma, kalastan olma Irie Naoki'ye olan tutklu aşkı ve çabalarının anlatıldığı, sonunun güzel bağladığı yegane animelerden biri. :)








My Girl-  Aşk tesadüfleri sever diye boşuna dememişler. İzlerken, niyeyse bir türlü anlamadığım, beni çeşitli duygulara gark eden, izlemekten hiç sıkılmadığım aklıma geldikçe izlediğim,canımın taaa içi dizim. :) 



3- Favori Kitabım/Mangam ...




Ateş Böceği Yolu- Arkadaşlık ve dostluk üzerine yazılmış harika bir kitap. Herkesin rafında olması gerekir bence. Gülmek, ağlamak ve hayatınızdan bir şeyler bulmak için okumalısınız derim. Yasal Uyarı :P Hamileyken okumayın tecrübe ile sabit :)
                                






Merupuri - Airi'nin tek istediği,mükemmel erkeğini bulup onunla pembe pancurlu evinde, mutlu mesut yaşayıp, evinin kadını çocuklarının anası olmak :). Okula giderken gördüğü, küçük bir çocukla hayatı tamamen değişen Airi'yi bekleyen süprizleri, okumalısınız kesinlikle :) 
4- Favori Erkek Karakterim



Jack Callaghan - Kardeşinin, sözde nişanlısına aşık olmamak için direnen, direndikçe daha çok aşık olan güzel adam... :) (Sen Uyurken)








Usui Takumi - Ben sarışın sevmem, ama buna anlam veremediğim bi ilgim var. 
Anime olması bir şey değiştirmez, asi olsun yeter :P  (Kaichou wa Maid-sama)







Christian Grey - Sapkın kişiliğini saymazsak eğer, derinden yaşadığı aşka aşıktım ben. Sahiplenmesi ve sevmesi ayrı güzeldi. (Vurucan kırbacı vurucan kırbacı hahahay tövbe tövbe :P) (Grinin Elli Tonu)












5- Favori Bayan Karakterim 




Irie Machiko - Ulen böyle kaynanam olsun 50 milyon 
borcum olsun :D Tamam benim kaynanam da fena değildir. Ama mükemmel kaynananın karşılığı bu kadındır. O kadar! :)








6- Favori Okuma Saatim

Eşref saatime denk gelen günün her saati makbuldür :) 


Yine uzun uzunnnn, yazılarımdan birinin daha sonuna geldik. Okuduğunuz için Arigato Gozaimas :) Başka bir mimde, duygusal patlamam da kısacası "bla bla"larımda görüşmek üzere. 


Mim'in Dibine Vurmuş Hatundan 
Hörmetlerle :D 


3 yorum:

  1. Aaaaaaa ne kadar benziyoruuuuzzzzz ;) hem de en başından terry den en sona kadar :D

    YanıtlaSil
  2. Sahi mi? Hahah sevindim ya :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba

    blogumda ödülünüz beklemekte :)

    sevgiler

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma