11 Eki 2014

Tavsiye Kanalı Kampanyası Pembe ve Yusuf/ Kazandım kii :)

Tavsiye Kanalı süper bir kampanya yapmış. Canan Tan'ın yeni kitabını, ilk biz tavsiye melekleri okusun diye, bir çekiliş düzenlemiş. 


#PembeveYusuf hashtagi ile sosyal medya üzerinden yorumlar yaparak, kampanyaya katıldım. 
Hiç umudum yoktu. Ben ki, 9 yıldır şirketimin her organizasyonuna katılmış, ancak hiç bir çekilişinden bir  nane kazanamamış biriyim. 

Keza, blog çekilişleri de öyle. Sayısal loto konusuna hiç girmiyorum bile :) 

Velhasıl, geçenlerde bir gireyim bakayım hele ne olmuş diye siteye girdim. Bir baktım ki,çekilişin sonuçları açıklanmış. 

Hiç içimden gelmeyerek, isimleri ve nickleri okumaya başladım. İndim, indim, indim.... O da ne? Benim de adım yazmıyormuymuş :) 

Tam 8 gün sonra kazandığımı fark ettim. Neyse ki çok geç kalmamışım. Zira kırk yılda bir kazanmışım, onda da umutsuzluğum yüzünden küme düşseydim, kriz geçirirdim. :) 
2 gün önce sevgili kitabım elime ulaştı. Elimde okuduğum bir kitap var maalesef :S Biter bitmez hemen başlayacağım okumaya. 

Bundan sonra korkun benden. Yıktım, makus talihimi. Bütün çekilişlere katılmazsam namerdim :P 

Teşekkürler @tavsiyekanali :)

Kitabın ön okuması için TIK


Şeytanın Bacağına Beysbol Sopasıyla
Vurmuş Hatundan Hörmetler :)

6 yorum:

  1. Çok kınıyorum seni!Benim şansımı almışsın, o kitap bana çıkacaktı :))

    YanıtlaSil
  2. Hahah okurken gülümsettiniz beni:) güle güle okuyun diyorum ve sayfamdaki çekilişe bekliyorum😊

    YanıtlaSil
  3. çok sevindim..ne güzel bir hediyeymiş..

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma