2 Şub 2015

Tanıştırayım... Bendeniz,Kaynana Aday Adayı...:)

"Kaynana" kelimesini hiç sevmem. Özellikle gelinini kızı gibi sevenlere yakışmıyor. "Cadı Kadın" imajını çiziyor bana. Aha bunu hatırlıyor. :)


Hiç unutmuyorum "Aşıkım diyen birini midem almıyor" diye cös cös bağırdığını. Yedi gül gibi çocuğun başını da. Toprağı bol olsun. 


Neyse... Bu tip insanlara "Kaynana" yakışıyor da , pampik şekerden hallice insanlara "Kayınvalide" daha iyi oluyor. 

Benimkisi "Kayınvalde" sıfatında. Allah'ı var bazen gereksiz konuşsa da, iyi kadındır. :) Hep der ki "Ben kaynanama kötü davranmadım o yüzden kötü muamele görmüyorum." 

Bu lafı beni umutlandırır hep :) Böyle göründüğüme bakmayın öyle kolay kolay laf söyleyen, parlayan biri değilimdir. Lafımı da kırmadan, şakayla karışık söylerim. Üzmemeye, kırmamaya çalışırım. Sadece kayınvaldemi değil, genel insanlar içinde bu şekildeyim. 

Birincisi hem anneyim, hemde ilerinin kaynana adayıyım :) 

Velhasıl efendim, açıkcası bazen kendimden korkuyorum. Tersim de pistir benim. Bitim sevmediği zaman, feriştahı gelse olumlu olamıyorum. 

Abimin zamanında bir kız arkadaşı vardı. Kızın, abimden çok beni tavlayacak diye canı çıkmıştı. Bakınız,geçmiş zaman ilen konuşuyorum. Yazık oldu mu kıza? Bence HAYIR :)

Onun da kulaklarını çınlattıktan sonra, bu mevzuya nereden geldiğimi söyleyeyim. Geçen parkta annem biz kız çocuğu gördü "Ay ne şeker şey" dedi. Bende ki tepki "Nesi şeker bunun be sineğe benziyor HIH" 

"HIH" ne arkadaşım ya... bir silkelendim. "Take it easy girl" bürrtsss bürssttt hooooo... dedim bir kendime... 
Karşındaki 1,5 yaşında bir kız çocuğu. Kaynana sinyallerine gerek yok. Zararsız o zararsız... :) şeklindeki nidalarla kendimi bir sakinleştirdim. 

Sonra da "Oha be!" oldum. Oğlum 26 aylık daha ben şimdiden böyleysem... "Kaynanaya iyi davran, iyi muamele gör" teorilerinin hepsi zamanı bile gelmeden çürüyecek :) 

"Kayınvalde" olma çabalarım değil sonuç bulmak, bu gidişle gelin arkamdan "Kaynanayı ne yapmalı, kaynar kazana atmalı. Yandım gelin dedikçe, altına odun atmalı." türküsünü çığıracak abovvvvv :)


Abe Kaynana Adayı 
Hatundan Sevgilerle :)

8 yorum:

  1. Keyifle okudum. Şimdiden kasmaya gerek yok daha çok vakit var. :))) Bloğun çok çok güzel, takibe aldım hemen :) Gelmek istersen bende çok sevinirim. www.makyajdunyam.com

    YanıtlaSil
  2. Kaynana olmakta gelin olmakta zor zanaat :)
    Bu arada takipteyim bana da uğrarsan çok sevinirimi sevgiler...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz zor ama iki tarafta çeneyi tutunca sıkıntı yok :) hoşgeldin tabiki uğrarım :;)

      Sil
  3. tüylerim diken diken oldu yaa semra'yı görünce
    alıştıra alıştıra koyaydın (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Puha... çok üzgünüm bu işkenceye maruz bıraktığım gözlerin için :)

      Sil

Tasarım:Sawako Kuronuma