28 May 2014

Android Telefonlarda Youtube Açma Part2 ve Blogger Uygulaması

Daha önce buradaki yazımda telefonlarınızdan,evdeki Wi-Fi'nizin DNS ayarlarını değiştirip, Youtube'a nasıl girebileceğinizi anlatmıştım. 


Bu yazımda ise, operatör neti kullanırken,(Avea,Turkcell paketleri) dışarıda bir şey izlemek zorunda kalırsanız, Youtube'ı nasıl açabileceğinizi anlatacağım. 

Programımızın adı Hotspotshield . Sadece Youtube değil yasaklı olan bütün sitelere giriş sağlıyor. Resimlerle bunu anlatmaya çalışacağım :) 

Programı çalıştırmadan evvel telefondan açmaya çalışınca bu şekilde gözüküyor. Hala yasak olduğuna inanamıyorum ya neyse :)
1- Önce Google Play Store'dan (ve ya diğer) programı bulup yüklüyoruz ve açıyoruz. 
2-  Yüklenmesini bekledikten sonra karşımıza çıkan ekrandan "Full Protection" yazan yerdeki "Off" anahtarını "On" yapıyoruz. 

 3-Karşınıza aşağıdaki gibi bir uyarı çıkacak. "Bu uygulamaya güveniyorum"u tikleyip "Tamam"a tıklıyoruz.

4-Güncellemelerini yapmasını bekliyoruz. 

5-Kurulum işleminiz başarıyla gerçekleşti. Artık paket netinizi kullanırken Youtube'u açabilirsiniz :)


6-İşiniz bittikten sonra bağlantınızı kesin ve progranmın "paylaş" işaretinin bulunduğu yerden "Quit" yapın. Çünkü çok fazla şarj yiyor :)
 ÖNEMLİ UYARI: Cep telefonunuzda, bankacılık işlemleri ile ilgili program kullanıyorsanız bu programı yüklemeniz sakıncalı olabilir. Kullanmadığınızdan emin olduktan sonra kurun. 



Blogger Uygulaması
Sevgili Hayali ilk yazımın altına "bloggerın andorid uygulaması var mı?" diye sormuş. Kafamda bir ışık yandı. "Sahiden var mıydı"? Kısa bir araştırmaya girdim ve sizin için kullanışlı, basit bir program buldum :) Üstelik, bulunduğunuz mevkiyi paylaşmak istersiniz belki diye, navigasyonu bile var :)
Programımızın adı Blogaway for Android

Her zamanki gibi Google Play Store'dan (ve ya diğer) programı buluyoruz. Kurulumunu yaptıktan sonra açıyoruz. 

1-Çıkan görüntüden "Use Google Account" seçeneğine dokunuyoruz. 

2-Karşımıza mail adresimiz gelecek üzerine hafifce dokunuyoruz.


3-Sırasıyla aşağıdaki işlemler için sizden onay isteyecek. (Sırayı karıştırmış olabilirim) "Erişime İzin Ver" seçeneğine dokunuyoruz.


 4-Kurulum tamamlandıktan sonra işlem menümüz önümüze geliyor. 

5-Yeni ileti seçtiğiniz zaman aşağıdaki gibi bir ekran geliyor. konu kısmına tıkladığınız anda, yazı stilleri, bağlantı vermek istediğiniz site için etiket vs. hepsi çıkıyor :)

 6- Bloğunuzun yüzü de bu şekilde gözüküyor :) 
Programı beğendim basit ve kullanışlı. Daha iyisi belki vardır bilemiyorum ama, benim için yeterli sayılır :) Çookkk uzun oldu fark ettim. Ama umarım sıkılmadan okursunuz  ve işinize yarar. Gıdıları kissledim  :) 

ÖNEMLİ UYARI 2 Bu ve önceki yazımda paylaştığım bütün resimler, tek tek telefonumdan çekilmiştir. İzinsiz kopyalanması ve paylaşılması yasaktır. Yasal uyarım bloğumda da mevcuttur. 

3 yorum:

  1. Oh, mutlu oldum görünce. :) Teşekkürler! Youtube hala kapalıymış. Ben de senin yazınla fark etmiştim. Ayarları değiştirip, program falan da kullanınca. Kkk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma. Bende sürekli program kullandığım için önce bir yokladım. Bakayım hala kapalı mı diye :p Rezil olmayalım dedim :P Bu arada "Sunbaen" dediğin için ayrıca sevindim. Çünkü kendimi fena Ajumma'ya hazırlamıştım :D

      Sil
  2. Bloggerda kıdemlim olduğun için sana bu şekilde hitap etmem gerektiğini düşündüm ^^ Rahatsız olmamış olman beni mutlu etti. :D Ahjumma mı? Omo, aklımın ucundan bile geçmemişti. Yaş farkımız olabilir elbet ama ahjumma.... Yok ya, o çok değişik geliyor. ^^

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma