30 Oca 2012

Karlarrr Düşerrr Düşer Düşer Kayarrrım :)

Televizyonda her gün gördüğüm "ulen şöle bir kar yağmadı çıkıp iki kartopu oynardık" dediğim o meşhur "KAR" cuma gününden itibaren yurduma intikal etmiş durumda :) 


Ve.. ben değil kartopu oynamak işe sürekli yürüyerek gidip gelen biri olarak "şom" ağzıma tükürmekle meşgulüm şu aralar. :P 

Akşam işten çıktım yerler kar tutmuş ama üzerine basılmaktan donmuş. Bir adım attım "carrttt" ikinci adımı attım "curttt" botlarımın altı jilet gibi kayıyor, kendimi dengede tutabiliyorum ama üçüncü adımı atmaya totom yemiyor çünkü biliyorum ki milim kıpırdasam çanak çömlek patlicak :D

Geri şirkete döndüm Allah'tan çok yürümemişim güvenlikteki koltuğa oturdum yanımda getirdiğim çorabı giydim... Ama olması gereken yere değil botlarımın üstüne. 

Nasıl mı? Çok belli olmasa da Aha da böyle :D 


Kroluk hat safhada olsa da çanağı çömleği kurtardım hacılar :D 

Bugün Pazartesi(30/12/12) Kar hala yurdumda ve Perşembeye kadar da işgalini sürdürecek. Ama bu sefer hazırlıklıyım. Bekle beni İstanbul yarın senin facanı indirmeye geliyorum :D

Yine de gelinlik giyinmiş halinin görüntüsü bir başka... ;)

                                                                    
        Gıdıdan Mucu :D 

2 yorum:

  1. süpersin yaa :D çorap giymek nerden geldi aklına :DD

    YanıtlaSil
  2. Sanırım bi yerde okumuştum. Karizma yerlere insede gerçekten çoook işe yaradı. Tavsiye ederim diyemicem utançç verici haha ama aklının kenarında olsun :P :D Sen sen ol yol tutuşlu ayakkabılar giyin :D

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma