14 Ağu 2014

Bambam'ın Diş Buğdayı Partisi / Part 2

Valla bu parti detaylarını yazmak ne kadar zormuş ahali diyeyim :) Burada ilk bölümü anlattıktan sonra, geçiyorum ikinci kısıma :) 


İlk yazımda da bahsettiğim gibi bütün şablonları Zeynep Harikalar Diyarında bloğundan aldım. 
Bu muffin kağıtları,Bambam'ın doğum gününden kaldı. Hani yalvar yakar aldığım da sonra yanlış aldığım. Bir yığın kaldığı için, yeniden değerlendireyim dedim. Pasta malzemeleri satan dükkandan, hazır tartolet kalıbı aldım. 

Önce aldığıma biraz pişman oldum. Ya bayat çıkarsa diye. Ama tadına bakınca iyi ki de almışım dedim. Böyle paket halinde 18 TL'ye aldım. İçinde 30 küsür tane var. Gönül isterdi ki, içindeki kremayı hazırlayabileyim.Ancak, hem süsleme hazırlıkları, hem yemek hazırlıkları aynı güne denk geldiği için, hazır pasta kremasını çırpıp, tatlı kaşığı yardımıyla içlerine doldurdum. Üzerlerini de meyveler ile süsledim. 

Kenarlarına koyduğum diş şeklindeki şablonu, yine Power Point programında küçülttüm. A4 kağıtlarına, renkli çıktılar aldım. Muffin kağıtlarında dik durabilmesi için, A4 kağıdını komple kartona yapıştırdım ve ikişer tane kesip, sırt sırta yapıştırdım. Deyim yerindeyse dişin "iki bacağının arasından" :) kesip kağıtlara yerleştirdim. 

Arkadan ve önden bakınca aynı şekil gözükecek karton gözükünce çirkin oluyor. :)
İlk yazımda bahsetmiştim. Detaylı bir görüntü olsun istedim .Bu bardak altlıklarını da Bakırköy'den aldım. Bir daha ki gidişimde dükkanın resmini çekmek istediğimi söyleyeceğim :)
Vitrinim için olan bu güzel süsü. Benim en büyük kurtarıcım ablam ve onun sevgili arkadaşları hazırladılar. "Eva Süngeri" dedikleri malzemeden,kalıplar yardımıyla hazırlamışlar. Her seferinde bana yardımcı olmaktan çekinmeyen, bu güzel insanlara tekrar teşekkür ediyorum. (Resmi izinsiz koyduğum için yüksek müsadenizle yüzleri mozaikliyorum.)
Ve son olarak olmaza olmaz,"İlk dişim" süsü. Bunu Bambam'ın kravatını veren arkadaşım verdi. Strafordan yapılmış hazır bir kalıp. Bunu Eminönü'nden almış.

Şimdilik benden bu kadar. Bir sonraki ve son bölümde,ne kadar uzun sürerse sürsün,kalan hazırlıkları anlatıp bitireceğim. O zamana kadar sevgiyle kalın. 

Çirkin Kadından Sevgilerle... Gıdılar Kiss :)

2 yorum:

Tasarım:Sawako Kuronuma