24 Şub 2014

Küçük Mucizeler Dükkanı Serisi - Debbie Macomber



Dört farklı kadının , dört ayrı hikayesi bir konuda buluşuyor. Öyle başlıyor Debbie Macomber kitabına. Tüm hikaye Lydia Hoffmen isimli kadının Blossom Sokağı'na “Bir Yumak Mutluluk” isimli yün dükkanını açmasıyla ve kurs düzenlemesiyle başlıyor.


Her biri ayrı hayat ve acı süren bu dört kadının hikayesinde kendinizden bir şeyler bulmanız kaçınılmaz bir şey :) Yer yer duygulanacağınız ve sinir olacağınız (ki Lydia’ya epey bi olmuştum) harika bir kitap.

Sonracıma Debbie Macomber bununla yetinmemiş. Bu Blossom Sokağı sakinlerini kitabında konuk ederek böyle böyle 8 adet lezzetli kitap çıkarmış. Benim gibi “seriii ,seriiii bitmesi lazımmm hepsini almam lazımmm” falan şeklinde bir canavara dönüşüyorsanız okumak için kendinizi hazır hissederek başlamanız lazım :D zira gerisi gelmeyince benim gibi hop oturup hop kalkıp... geldiği zamanda bu sefer alamadığınız için hop oturup hop kalkabilirsiniz :D  

Ha bir de öyle güzel bir yanı var ki, her kitap da bir diğerinden bahsederken kısa bir hatırlatma geçiyor arada, normal konu anlatıyor gibi. Yani okurken “ya bu kimdi” deyip de haldır haldır diğer kitapları kurcalamanıza fırsat bırakmıyor. Tek bir cümle bile jetonunuzun düşmesini sağlıyor. Benim gibi hafızası beter biri için inanılmaz düşünceli bir davranış bence fufufuuf.... :D

Ben serimi tamamladım... bütün kitaplarını okudum hatta yeni bir seriye başladığı için eepppeyyy bir kulaklarını da çınlattım :D

Okuyun okutturun o kadar dingin ve huzurlu hissettiriyor ki... Hatta bir ara ya da bende mi örsem diye bile düşüncelere gark ettiriyor :)


Gıdılar Mucu :)

Dip Not: Kitapları tekkk teekkk ekleyeceğime kendi kitaplığımın resmini çekmiştim onu koyuyorum buraya. Nede olsa bende okuma sırasına göre dizmiştim hatta bununla da yetinmedim iç sayfalarına numara koydum ama tabi bunu siz göremeyeceksiniz kikkiikik :D


Dip Notun Notu: Kitaplığım bu kadar değil bu sadece dizerken ki bir kısmı fufuufuf.... :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım:Sawako Kuronuma