3 Eyl 2014

Geçmişin Gölgesinde Aşk... Michael Lee West

Geçenlerde arkadaşım yanıma geldi, "Kendime kitap alacağım, ama belirtilen tutarı geçmediği için kargo ücreti istiyorlar. Senin almak istediğin bir kitap var mı?" dedi. 

Bu cazip teklif karşısında adeta gözlerim parladı. Durur muyum? Tabisi de hayır :) Daha önce bahsettiğim, Aşk Adında Hayat isimli kitabın ikincisi olan bu kitabın siparişini geçtim. Hani, alamadım diye kudurup bu duruma dem vurduğum :) Elimize ulaştığında da kitabı bana hediye etti sağolsun :)


Kitap elime geçmişti geçmesine ama, uzunca bir süre de okumak için fırsat bulamadım. Bir gün, elime bir aldım, yolda yürürken bile okumaya başladım o derece düşünün :)

Daha önce Teeny Templeton'un nişanlısının ölümünün ardından yaşadıklarından bahsetmiştim. İlk kitap, sevgilisi Cooper O'Malley'in, bir kızının çıkması ile son bulmuştu. 

Şimdi ne olacak diye düşünürken, her şeye maydanoz olmayı sevenTeeny'nin, yine bir belanın içinde olduğu duruma şahit olacaksınız. 

Teeny, Coop'un kızını duyunca artık ona hiç güvenmediğini fark eder. Bir gece, lisedeyken onun için kendisini terk ettiği eski kız arkadaşı Barb'ın evine gider ve Barb'ın ölümüne şahit olur. (Ups spo mu verdik :D)

Fakat, Barb'ın intihar ettiği düşünülür. Kimse Teeny'nin bir cinayete şahit olduğuna inanmaz. Teeny, (her zamanki gibi) durumu açığa çıkarmak için var gücüyle savaşır. Ancak işler hiç de umduğu gibi gitmez. 

Coop'un, ağzı bozuk 11 yaşındaki kızı Emerson ile uğraşmasının dışında, sevgilisinin onu hiç istemeyen annesi, Coop'un yalanları ve tam bu yalanların üstüne eski kalp sancısı ,Dr. Son Finnegan'ın da ortaya çıkması, işleri onun için daha içinden çıkılmaz bir hale sokacaktır. :)

Bu sefer katilin kim olduğunu, neredeyse kitabın sonunda çaktım :) İlk kitaba göre, daha sürükleyici geldi. Aşk, komedi ve polisiye hikayeleri birbirine bu kadar harmanlayabilen başka bir yazar daha var mı acaba? :) 

Micheal Lee West... bundan sonra favorimsin :) Alın okuyun, okutturun ve hissedin.


Kitap kurdu kadından sevgilerle. :)

2 yorum:

  1. Spoilerı da veririm diyosun :D
    Bişey olmaz ya ben severim spoiler :D
    Gittikçe katili bulmayı da zorlaştımış iyice merak ettim ben ama ya ;)O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çaktırmadan beni düzeltirmiş de :)
      Bence ikisini de okumalısın :)

      Sil

Tasarım:Sawako Kuronuma