24 Tem 2014

Ah! Aman Tanrım!

Somebody Stop Me... Türkçe meali "Biri beni durdursun"... 

Gratis de indirim varmış dediler. Kendimi ilk bulduğum fırsatta oraya fırlattım. 


Görende her gün bir ton makyaj yapıyorum, makyaj için 1 saat erkenden uyanan tiplerdenim sanacak. 

Yok öyle bir şey! Makyaj yapmayı severim. Bir yığında malzemem vardır. Ama şapşal gibi yaptığım için,günlük hayatımda çok nadir yaparım.  

Fekat... bir düğün dernek olunca, görenler şoke oluyor orası ayrı. 

Zaten malzemelerimi görenleri hiç söylemiyorum bile. Aynen,şu şekilde kalıyorlar. 
Tuvalet aynamın, zigonlarımın, lavabodaki dolaplarımın üstü, içi, dışı.... kısacası bulabildiğim her yeri malzemelerim ile dolu. 

Kremler, göz kalemleri, rujlar (ki özellikle rujlar), parfümler (ki çok özellikle parfümler).... Ayda bir, iki ayda bir, kozmetik alışverişinin deyimi yerindeyse "bokunu çıkarırım".

Allah beni ıslah etsin. Bu nasıl hastalıktır yarebbim... Millet kıyafet, ayakkabı alır ben paso kozmetik ürünü. 

Hayır, düzenli yapıyor olsam içim yanmayacak....

İmdaatttt!!!.... 

2 yorum:

  1. Alırım ama kullanmam diyosun :)
    Yapacak bişey yok ben kabullendim bak en güzeli :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh kabulleniyorum. Etmesine de edince sanki daha beter oluyor :D

      Sil

Tasarım:Sawako Kuronuma