5 May 2012

6 Yaşından Başlar Hatun Olmak :)

İfinim merhabalarrr benii misslediniz mi? :) 

Bugün gördüğüm bir şeyi yazmak istedim sıcağı sıcağına. İş yerinden çıktım hava güzel mi güzel... ellerim ceplerimde... bir türkü...pardon kore şarkısı tutturmuşum kulağınmda Cuma olmasının verdiği güzellikle pelte misali evime ufaktan yollanıyorum. 


Yürürken önüme bir çekirdek aile geçiyor. Baba ortalarında minik sevimli kızları ve anne ele ele gidiyorlar. Küçük hanımefendinin sarı saçlarını şık bir Barbie tacı süslüyor :) ah tabiki saçlarımız örülü... gayet şık pembik potinleri ayağında tinimini yürüyor... 

Birden... o da ne karşından bir kız çocuğu daha geliyor kafasında taç yok ayağında potinleri de... üstelik esmer kabusss :))) :P Birbirlerini görüyorlar. Esmer kız taca odaklanıyor kim bilir ne geçiyor aklından bakıyor.. bizim minik sarışın da ona bakıyor gözleri buluşuyor... kafalar birbirini takip ediyor... ediyor... Sarışın kız bir "hıh" çekiyor esmer bombaya ben dumur denizinde derya oluyorum... :D 

"HIH" bildiğiniz "HIH" yahu... bana nedense o an Sezercik filmindeki "niye babam çok zengin değil mi çuvalla para verir gene de alır." sahnesini hatırlattı. Yine de gülmeden edemedim çünkü hiç beklemiyordum :D hemde öyle böyle değil bildiğiniz kahkaha en işlek meydanın ortasında millet de resil oldum  ama olsun ne kaçırdıklarını bilmiyorlar :D 

Vayyy arkadaş.... bizim zamanımızda (bunu da kullanıcamı hiç düşünmezdim ya neyse :P) çocuklar daha vicdanlıydı şimdi nemnem bir şeyler çözemedim... 

şaka maka conconluk 6 yaşına düşmüş kızzaaaaaaaammmmmmmm.....


Gıdıdan gömdüm ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım:Sawako Kuronuma