8 Mar 2012

Sen Kimsin?




Kimsin sen? kimsin sen? sen kimsin? Himalayalarda ne işin var?

Konusu: Kendini Amerikan filmlerdeki dedikfler gibi biri sanan “"Dedektif"” Tekin’in sakarlık ile salaklık arası ince çizgisinde maşa olarak kullanıldığı hoş bir film :)

Dikkatinizi çekerim “"hoş"” dedim güzel değil :)

Daha evvel gittiğimiz sinemalarda fragmanlarını görünce dedim işte bu. “"Buna gitmek lazım"”
Söz konusu Tolga Çevik olunca işin içine başka bir boyut girebilir gerçekten komedidir diye düşünüyor insan.


Ama işlerini biliyorlar doğurusu fragmanlar tam can damar olan milleti güldüren yerlerden konulmuş. Filmin içeriği bir “"Gora"”kadar başından sonuna kadar gülmekten gaz çıkarma noktasına getirmiyor adamı.

Çoğu insan da bizim gibi düşünmüş olacak ki kalabalıktı gene salon. Herkes “"Tolga Çevik"” diye gelmiş besbelli. Bir ara "Sen kimsin yaa?" muhabbeti o kadar uzadı ki filmden sonra gidip yerinde bulup kendimi tanıtacaktım herife o derece yani :D

Kadro fazlasıyla şahane ama... yine de konusu sığ. Televizyonda çayını, böreğinizi ne bileyim bi patlamış mısırınızı alıp ailece, arkadaşlarca izlenebilecek hoş,tatlı bir komedi. Ammavelakine özellikle sinemaya gidilmez diye düşünüyorum.


Ha bakarsak hakkını yememek lazım senaryosu kendine ait Tolga Çeviğin birkaç kişi ile beraber tabi. İlke göre başarılı sayılabilecek türden ama daha çook yol gitmesi gerekiyor. 

Ha pişman mıyım? Asla... Bir filmi yerinde gidip görmekten yanayım. Yine de patates olunca söylenmeden edemiyorum işte kikikikiki

Puanım 10/5


Gıdıdan naptım... artık biliyorssunuz mucchaaa :D


1 yorum:

  1. Aaaayyy Çelen'im, tamamen sana katılıyorum, tam bir hayal kırıklığı benim için. Üstlik de ilk hafta gitmiştim hem de ne umutlarla. Tolga Çevik ve daha sevdiğim pek çok oyuncu, güzel bir fragman ve kesin iyi bir filmdir diye... Aman allah'ım gitmez olaydım keşke dedim en sonunda. Hatta bir ara acaba tuhaflık ben de mi dedim, herkes bir kıkır kıkır gülmede ben de ise tık yoktu. Yalnız olmadığımı bilmek güzel. :D Ben şahsen Tolga Çvik'ten daha iyi bir film beklerdim, ama sanırım ben beklentimi yüksel tutmuşum :(

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma